poniedziałek, 2 lutego 2015

Filcowe etui na tablet i lalka stojąca

Potrzebowałam etui na tablet, z rozpędu uszyłam 3szt :)
Etui jest na tablet 7 -calowy, wymiary całego: 22,5cm x 15,5 cm, kieszonka 21,5cm x 14cm. Uszyte są z filcu 4mm.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany proszę o info na maila. Dostępne są niebieskie kółka i serduszka.






Powstała też na zamówienie lalka mulatka :)
To moja pierwsza stojąca lalka, całkiem fajnie się ją szyło. Twarz ma malowaną - również robiłam to pierwszy raz :). 





Pozdrawiam Renata

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne etui :) pomysłowo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne etui:) lalka super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana a możesz mi napisać cenowo jak wychodzi takie etui:) albo może jakaś prywatna wymianka:)??
      nerwusia@wp.pl

      Usuń
    2. Odpisałam na maila podanego w komentarzu :)

      Usuń