poniedziałek, 14 stycznia 2013

Ślimaczki i miś

Witajcie w Nowym Roku.
Może uda mi się zmobilizować i trochę więcej szyć.

Wiem że na blogu troszkę bałagan i po jednym "egzemplarzu" ale nic nie mogę na to poradzić że jak zobaczę coś nowego to koniecznie muszę spróbować to uszyć :) i pozostałe choć zaczęte to czekają na swoją kolej.

Zauroczyły mnie Tildowe ślimaki, postanowiłam więc spróbować czy moje też wyjdą tak piękne jak te, które oglądam na Waszych blogach. Z efektu jestem bardzo zadowolona. Przy okazji powstał miś, bardzo słodki i prosty :) w sam raz dla niemowlaczków.

Slimaczki i miś szukają domu. Zainteresowanych proszę o kontakt: moje.hobby25@gmail.com









Reni

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne tildowe stwory. Użyłaś pięknych tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pachnie wiosną!!!! Śliczne szyjątka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam serdecznie do mnie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam ale słodziaki uszyłaś są świetne :) pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ślimaczki!!! Też uważam, że trzeba próbować nowych rzeczy, zawsze:)
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślimaki śliczne ale Miś mnie ujął za serce! Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie ślimaczki i miś przeuroczy:)
    Ja też tak mam, że gdy coś nowego zobaczę to muszę to natychmiast wypróbować, a reszta leży:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. co tutaj tak cicho puk puk :)

    OdpowiedzUsuń